неділю, 22 червня 2014 р.

маргаритки

Позавчора ввечері ходила по магазину і побачила круглу коробочку з ватними паличками. Не просто побачила, а ПОБАЧИЛА. У мене так іноді буває - падає в око якась річ, і я її БАЧУ.
Вже вчора ввечері баночка стала такою, якою я її, власне, й уявила.


 Мені дуже подобається ця стрічка, хоч вона й не дуже вже маргариткова, але так хотілось її використати!!!
 В верхню подушечку також можна  вколоти голочку - вона пухкенька.
Коробочка буде подаруночком для моєї мами, я спеціально внутрішню подушечку нічим не прикрашала, щоб було краще видно голочки. А на денці - слова, але це тільки для мамусі :)

Правда, я тільки сьогодні побачила, що трохи наперсток вийшов дивнувато, треба виправити.

3 коментарі:

fi-шка сказав...

Очень симпатичная игольничка-коробочка получилась:)

fi-шка сказав...

Просьба: отключите подтверждение кодом, пожалуйста

Неля сказав...

Спасибо большое! исправила