неділю, 8 червня 2014 р.

На сьогоднішнє свято я закінчила свій довгобуд...
Задумала вишити, коли в мене народилася дочечка, почала пізніше, та якось відклала і забула...
І ось знайшла і змусила себе закінчити.
 Схемку купила, ще й дочки не було, а коли обирала, зрозуміла, що кольори мають бути дівчачі - отже, ніжний рожево-персиковий і яскравий малиновий, не кислотний, а теж ніжний, і яскравий чорний, для контрасту:)
 Дуже дивно, але вибір виявився символічним - я бачу ці кольори в характері моєї кнопки

довжина рушника вийшла 3,5 метри
ось така у мене зворотня сторона
знизу - макрамешка :)
Ось такий у мене доччин рушник,
Сьогодні святили ми лепеху з любистком, отже він у мене тепер буде символом цього чудового свята

2 коментарі:

fi-шка сказав...

Грандиозно!!! Очень нежное сочетание цветов! С праздником Святой Троицы:)

Unknown сказав...
Автор видалив цей коментар.