понеділок, 23 червня 2014 р.

шкільне життя

Ще хочу розказати про Софійчину школу. В кінці кожної чверті там проводиться благодійний ярмарок, виручені кошти передають учням, які захворіли на онкологію. В нашій школі таких діточок декілька... Підібрати слова співчуття - просто не можу, але від усього серця бажаю їм якомога швидше одужати, а батькам - сили!!!
Дуже радує, що після ярмарку нам розказують, як відвідали цих діток, як вони почуваються.

Ці ярмарки мені дуже подобаються - можна щось зробити, а потім не думати, куди ж цю штуковину подіти. Руки ж чешуться весь час, а тепер же нас уже таких двоє!

Ось наші подаруночки на весняний ярмарок:

 Батончик Софія вишила майже сама, я починала, щоб тільки показати:
Павучків у нас багато, вони періодично розповзаються кудись, а потім з'являються нові...
Ну люблю я будівельні магазини, особливо, коли вони великі! Весь час там купую якісь дивні речі, наприклад, цей шнур, аж два мотки :)
А ще в нас є коробка, де ми з Софією складаємо всяке засушене добро - різні кісточки, листочки, палички... Якби нормальна людина заглянула туди, що б вона про мене подумала, побачивши засушені куски лимона з насінням кавуна, в якому риється моя дитина?
 Так от, павук з балериною - родичі! а все тому, що руки-ноги у них - з кроссировки. Це окрема історя - мій тато  зв'язківець, я з дитинства звикла все тою кроссировкою скручувати, я без неї - нікуди, і тепер на кухні в мене завжди є моток такого добра :)
Замок поки що не продається :)
І останній - нарцис:
Новорічні штучки покажу окремо :)

1 коментар:

fi-шка сказав...

Какая замечательная идея с базаром, это хорошо не только для больных деток, но и для всех остальных!
Хорошенькие поделочки, особенно паучок понравится:)